1/21/2017

Płatne ankiety: Toluna



Toluna, czyli kolejna strona z ankietami. Konto mam od 30.08.2016. Poniżej przedstawiam szczegółowy opis strony wraz z moimi doświadczeniami na tym polu. Warto, czy nie warto? Oceńcie sami.


Rejestracja:

Jeżeli chcemy dołączyć do społeczności internetowej Toluna wystarczy kliknąć na stronie "Zarejestruj się". Później należy wpisać swoje podstawowe dane i nasze konto już jest aktywne. Za założenie konta otrzymujemy swoje pierwsze 500 punktów. Po tym procesie należy wypełnić dostępne ankiety profilowe. W chwili gdy ja zakładałam konto było ich 13. Za każdą taką ankietę otrzymujemy 100 punktów, czyli razem 1300. Wypełnianie ankiet profilowych mi zajęło ok 30 minut łącznie.


Zasady działania:

  • Zaproszenia do ankiet
Powiadomienia o nowych ankietach znajdziemy na stronie w zakładce "Ankiety". Znajdziemy tam również informację o temacie i wynagrodzeniu za ankietę.
Przez ponad 4 miesiące otrzymałam 103 zaproszenia do badań.

  • Ankiety
W regulaminie Toluna nie ma określonych granic ilości przyznawanych punktów. Z doświadczenia jednak wiem, że im dłuższa ankieta, tym więcej punktów otrzymujemy. W czasie mojej aktywności w serwisie otrzymałam od 1200 do 4000 punktów za poprawnie ukończone badanie.
W sytuacji, gdy nasz profil nie zakwalifikuje się do konkretnego badania, otrzymujemy symboliczne wynagrodzenie w postaci 30 punktów.
Na 103 otrzymane zaproszenia ukończyłam 38 ankiet.
  • Program: Poleć
Możemy zapraszać nowe osoby do społeczności Toluna. Wystarczy w zakładce "Konto" wybrać: "Udostępnianie". Tam  wpisujemy adres e-mail osoby, którą chcemy zaprosić. Za każdą nową osobę otrzymujemy 500 punktów.


Zarobki:

Zdobyte punkty sumują się i możemy je wymienić na nagrody. W zakładce "Konto" wybieramy "Centrum nagród".

Dostępne nagrody:
-Bransoletka 18 000 pkt
-Słuchawki Toluna 18 700 pkt
-Elektroniczny bon o wartości 20 zł do Showroomprive 20 000 pkt
-Elektroniczny bon o wartości 20 zł do Empik.com 20 000 pkt
-Toluna Smart run 22 200 pkt
-Karta T.K. Maxx o wartości 25 zł 25 000 pkt
-Maxikarty.pl o wartości 50 zł 50 000 pkt
-Zalando o wartości 50 zł 50 000 pkt
-Sodexo o wartości 50 zł 50 000 pkt
-MediaMarkt o wartości 50 zł 50 000 pkt
-Doładowanie konta telefonu komórkowego o wartości 50 zł 50 000 pkt
-Tesco o wartości 50 zł 50 000 pkt
-PayPal o wartości 70 zł 70 000 pkt.

Nasze punkty mają termin ważności. Jeżeli nie zamienimy ich na nagrody w ciągu 16 miesięcy od zdobycia, to przepadają. 

Do tej pory zgromadziłam 70 590 pkt. Wczoraj złożyłam wniosek o wypłatę 70 zł, więc nagroda powinna pojawić się na moim koncie na PayPal w terminie od 2 do 8 tygodni.


Dodatki:

 Toluna jest jedną z najbardziej rozbudowanych stron, na których wypełniam ankiety. Możemy tutaj również:
-Testować produkty- wystarczy zapisać się w zakładce "Przeglądaj" i mamy szanse na dostanie produktu, których chcemy testować. Jeżeli zostaniemy wylosowani spośród wszystkich chętnych, otrzymamy dany produkt na własność. Zostanie nam przetestować go i przesłać opinie;
-Gifties-jest to loteria prezentów. Giftie możemy również kupować za punkty (500) dla siebie lub dla innego użytkownika. Gdy posiadasz już Giftie możesz sprawdzić czy jest on prawdziwy klikając "Odkryj" ;
-Loteria-jest to comiesięczne losowanie w którym można wygrać do 8 000 zł;
-Loteria mobilna- jest ona dostępna dla użytkowników, którzy podali swój numer telefonu. W comiesięcznym losowaniu można wygrać 100 000 punktów.
-Własne głosowania-można przeprowadzać własne sondaże. Nie otrzymujemy z tego tytułu żadnych punktów.
-Quick Vote- jest to sponsorowane głosowanie za które możemy otrzymać 15 punktów.


Jesteś zainteresowany członkostwem w TOLUNA?
Zarejestruj się tutaj.

Jesteś już użytkownikiem?
Podziel się swoimi doświadczeniami. Napisz ile zarobiłeś/aś i w jakim czasie

4 komentarze:

  1. Powiem szczerze, że nie słyszałam o tego typu zarabianiu w sieci. Z ciekawością przeczytałam post. Czego to się człowiek nie dowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno temu interesowałam się tematem, gdy byłam jeszcze w liceum, teraz wiadomo, nie ma to jak "normalna" praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś takie ankiety były popularne w Anglii pamiętam z dawien dawna. Jak może komuś pomóc to dlaczego nie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa opcja jeśli ma się odrobinę czasu wolnego na wypełnianie ankiet. ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger