2/08/2017

Płatne ankiety: MOBROG



Tym razem przedstawiam swoje doświadczenia  z MOBROG.  Jest to kolejna strona z ankietami.  Założyłam swoje konto na początku listopada 2016, a wypłatę otrzymałam pod koniec stycznia. Dużym plusem tej strony jest fakt, ze to wypłaty wystarczy zebrać tylko 20 zł. Dla osób, które dopiero zaczynają zabawę z ankietami powiem, że jest to bardzo niski próg, bo zwykle trzeba uzbierać 50 zł do wypłaty. Więcej szczegółów znajdziecie poniżej.



Rejestracja:

Założenie konta może potrwać kilka minut. Po założeniu konta trzeba wypełnić kilka ankiet profilowych, co może zająć trochę czasu.


Zasady działania:

  • Zaproszenia do ankiet
Dostępne ankiety można znaleźć na stronie serwisu. Dodatkowo otrzymujemy również powiadomienia na adres e-mail.
Przez 3 miesiące otrzymałam tylko 5 zaproszeń. Jest to słaby wyniki, ale jak przekonacie się po przeczytaniu dalszej treści, wynagrodzenie za jedną ankietę tutaj jest wyższe niż w innych tego typu stronach.

  • Ankiety
Jak zwykle w tego typu programach wynagrodzenie, za ankietę jest uzależnione od czasu trwania badania. 
Do tej pory najniższe wynagrodzenie jakie otrzymałam za jedno badanie wynosiło 0,80 zł, a na wypełnienie takiej ankiety potrzebowałam ok 3 minut. Najwyższe wynagrodzenie wynosiło 6,40 zł, a ankieta trwała ok 20 minut.

  • Program: Poleć
Istnieje możliwość zapraszania nowych osób. Należy wpisać adres e-mail osoby, którą chcemy zaprosić do programu, w zakładce "Zaproś znajomych". Za każdą poleconą osobę dostaje się 2 zł. Wystarczy, że nowy użytkownik wypełni 3 ankiety. 


Zarobki:

Punkty za aktywność w serwisie sumują się. Po uzbieraniu 20 zł można wypłacić środki na PayPal. 
UWAGA! Pieniądze można wypłacić tylko wtedy, jeżeli konto na PayPal będzie założone na tym samym adresie e-mail co na MOBROG. 



Dodatki:

Możliwość pobrania aplikacji na telefon. (Windows Phone odpada)

Jesteś zainteresowany członkostwem w MOBROG?
Napisz do mnie na tomaszewska,ilona1@gmail.com lub podaj swój adres e-mail w komentarzu. Wyślę Ci zaproszenie.

Jesteś już użytkownikiem?
Podziel się swoimi doświadczeniami. Napisz ile zarobiłeś/aś i w jakim czasie.

9 komentarzy:

  1. Ciekawa strona, muszę sprawdzić bo jeszcze nigdy o niej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ciekawy sposób na dodatkowy zarobek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nazwałabym ankiet zarobkiem w ogóle - ale sposób na dodatkowy prezent raz na jakiś czas to już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem już w tylu zarejstrowana. Ale jakoś kiepsko mi idzie zbieranie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę - jestem pełna obaw co do takich stron :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czego się obawiać takich stron jestem już parę lat i nie było problemów :) Pozdrawiam Grzesiek (http://www.platne-ankiety.eu)

      Usuń
  6. Wielka lipa, początkowo wszystko jest ok. ale czym bliżej tych 20 zł. to po wypełnieniu ankiety otrzymuje się taki komunikat:"Przepraszamy, zapraszamy do innej ankiety…
    Bardzo poważnie podchodzimy do jakości wypowiedzi oraz bezpieczeństwa konta. Niestety nie możemy zarejestrować Państwa udziału w tej ankiecie. Dzieje się tak, gdy udzielą Państwo odpowiedzi pośpiesznie, udzielone odpowiedzi nie pasują do danych profilu, znajdują się Państwo w innym kraju niż kraj przypisany do konta lub ktoś z gospodarstwa domowego już wziął udział w tej ankiecie.

    Przed rozpoczęciem kolejnej ankiety proszę wyczyścić pamięć podręczną i skasować pliki cookie. Jeśli to nie pomoże, należy skontaktować się z obsługą klienta."

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger