2/24/2017

Płatne ankiety: Opinie.pl

Przedstawiam kolejną stronę, na której można zarobić: Opinie.pl. Jest to jedna z wielu stron na której zarabiam lub przynajmniej próbuję :) Czym różni się ta strona od innych, na których można zarabiać wypełniając ankiety? Na pewno posiada większe możliwości, jeżeli chodzi o rekrutacje nowych osób. Więcej szczegółów znajdziecie poniżej.



Rejestracja:

Rejestracja jest prosta i oczywiście darmowa. Po założeniu swojego konta koniecznie trzeba wypełnić ankiety profilowe. Ten proces może potrwać kilkanaście minut, jednak jest to obowiązkowe, jeżeli chcecie korzystać z tej strony. Bez wypełnionych ankiet profilowych nie będziecie otrzymywać zaproszeń do badań. Założyć konto możecie tutaj. Za poświęcony czas otrzymujemy nagrodę w postaci 400 punktów.

Zasady działania:

  • Zaproszenia do ankiet
Powiadomienia o nowych badaniach otrzymuje się na podany przy rejestracji adres e-mail. Dodatkowo można je znaleźć również na stronie po zalogowaniu. W zaproszeniu do ankiety znajduje się: temat badania, przybliżony czas potrzebny na wypełnienie i liczba punktów, jaką można otrzymać.
  • Ankiety
Wynagrodzenie za jedną wypełnioną ankietę zależy od czasu jej trwania. Im dłuższa ankieta, tym więcej punktów można za nią otrzymać.
Od 4. września 2016, czyli dnia w którym założyłam swoje konto, wypełniłam 20 ankiet. Najwyższa ilość punktów jaką otrzymałam za pojedyncze badanie to 900 pkt. Na wypenienie takiej ankiety potrzebowałam ok 20 minut.
W sytuacji, gdy mój profil został odrzucony dostawałam 50 punktów.
  • Program: Poleć
Za każdą poleconą osobę otrzymuje się 100 punktów. Wystarczy, że polecony przez nas nowy użytkownik założy konto i wypełni swoje pierwsze ankiety. Dodatkowo otrzymuje się 20% zarobionych przez niego lub nią punków.
Na tej stronie istnieje wiele możliwości zapraszania nowych osób. Można to zrobić przez:
-zaproszenie na e-mail
-link referencyjny
-Google+
-Facebook
-Linkedin
Wiele osób właśnie w ten sposób zdobywa większość swoich punktów. Ja osobiście jeszcze nikogo nie zapraszałam, ale najlepsi w tym otrzymali ponad 200 tys punktów od początku roku, czyli niecałe dwa miesiące. 


Zarobki:

Zarobione punkty możemy wymienić na:
-doładowanie telefonu (od 4000)
-PayPal (od 10000)- 50 zł
-Przelew bankowy (od 10000)-50 zł

Punkty można zbierać do końca roku kalendarzowego. Po 31.12 należy wymienić swoje punkty w ciągu 3 miesięcy, w przeciwnym wypadku punkty przepadną.
Od września do końca grudnia zebrałam 6340 punktów.  Wypłaciłam je na swoje konto i zarobiłam ok 30 zł. 



Dodatki:

Istnieje również możliwość przekazania swoich punktów na:
-Fundacja Pomocna Ręka (od 5000)
-Fundacja TV PULS pod dębem (od 5000)
-Straż dla zwierząt w Polsce (od 5000)


Jesteś zainteresowany członkostwem w Opinie.pl ?
Zarejestruj się tutaj.

Jesteś już użytkownikiem?
Podziel się swoimi doświadczeniami. Napisz ile zarobiłeś/aś i w jakim czasie

3 komentarze:

  1. Od tygodnia bawie sie na tej stronie https://www.clixsense.com/?12870056 strona oferuje dosc spora ilosc Ankiet (w niecaly tydzien 15 dolarow udalo mi sie zarobic)posiadam tez konto na innnych panelach ale szczerze mowiac ta jak narazie bije wszystkie pozostale

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Anonimowy rację Clixsense najlepszy https://www.clixsense.com/?12866016

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak to jest zarabiać na ankietach ale z tego co obserwuję to sporo osób takie rzeczy robi. Dla mnie najważniejsza jest kwestia przelewania pieniędzy online https://www.cashbill.pl/platnosci gdyż bez tego to nie wyobrażam sobie transferu zarobionych środków.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger