1/03/2018

Płatne ankiety: ePanel


Po długiej przerwie wracam. Dziś przedstawiam Wam stronę ePanel. Moja przygoda z tą stroną zaczęła się we wrześniu 2016. Ile zarobiłam? Czy polecam? Na te pytania znajdziecie odpowiedzi poniżej. Serdecznie zapraszam :)


Rejestracja:

Założenie konta jest bardzo proste. Rejestrujemy się tutaj, podając tylko adres e-mail. Rok urodzenia, płeć, numer telefonu i kod pocztowy można również podać, ale nie jest to obowiązkowe. Później należy wypełnić 6 ankiet profilowych. W tym momencie nasze konto jest aktywne i możemy czekać na ankiety. 

Zasady działania:

  • Zaproszenia do ankiet
Dostępne ankiety można znaleźć w zakładce "Twoje ankiety" na stronie.  Dodatkowo zaproszenia dostaje się powiadomienia e-mail.
  • Ankiety
Czas potrzebny na wypełnienie jednej ankiety wynosi od 5 do 30 minut. Ilość przyznanych punktów jest uzależniona o czasu trwania badania. 
Przez ponad rok uczestnictwa w ePanel najwyższe wynagrodzenie jakie otrzymałam wynosiło od 3 do 4 zł na jedną ankietę.
  • Program: Poleć
Niestety program nie posiada takiej opcji. Moim zdaniem jest to duży minus, ponieważ program ogranicza nasze zarobki.


Zarobki:

Zdobyte punkty sumują się i możemy je przelać na konto bankowe.  Po zdobyciu 50 punktów (czyli 50 złotych) można wypłacić pieniądze.
Pierwszą wypłatę miałam po 5 miesiącach. Do drugiej jeszcze brakuje mi 15 zł. 
Do pierwszej wypłaty regularnie odpowiadałam na zaproszenia do ankiet. Później natomiast trochę to zaniedbałam i zrobiłam sobie przerwę na kilka miesięcy.
Uważam, że jest to jedna z lepszych stron na której można odpłatnie wypełniać ankiety. Nie zamierzam z niej rezygnować i Was również zapraszam do uczestnictwa. 



Dodatki:

Panel jest bardzo prosty i nie posiada dodatkowych elementów poza ankietami telefonicznymi. Nie korzystałam z tego rodzaju zarobku. Wolę wypełniać ankiety kiedy mam na to czas, a nie kiedy do mnie zadzwonią.


Jesteś zainteresowany członkostwem w ePanel?
Zarejestruj się tutaj.

Jesteś już użytkownikiem?
Podziel się swoimi doświadczeniami. Napisz ile zarobiłeś/aś i w jakim czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger