11/12/2016

Płatne ankiety: SWPanel



Strona, którą dzisiaj Wam przedstawię, jest jak najbardziej godna polecenia. Ponad 3 miesiące pracy zostało wynagrodzone. Więcej informacji znajdziecie poniżej.





Rejestracja:


Cały proces zaczynamy od wpisania swojego adresu e-mail na stronie. Po chwili powinniśmy otrzymać wiadomość na pocztę, dzięki której możemy założyć konto. Następnie uzupełniamy swój profil i wypełniamy dodatkowo ankietę, która trwa ok 3-5 minut. Po uzupełnieniu ankiety dostajemy 5 punktów.



Zasady działania:

  • Zaproszenia do ankiet
W zakładce "Mój profil" są wszystkie dostępne ankiety gotowe do wypełnienia.
Teoretycznie powiadomienia o nowej ankiecie powinny się pojawić na poczcie. Niestety, na 21 wypełnionych przeze mnie ankiet otrzymałam tylko jedno zaproszenie, więc lepiej logować się parę razy dziennie na koncie i sprawdzać czy coś jest.


  • Ankiety
 Punkty za ankiety dostajemy z podziałem na dwie kategorie:
StudentsPoints to punkty, za które otrzymujemy wynagrodzenie, a SocialPoints są niepłatne. Dostajemy je za udział w ankietach umieszczonych przez innych użytkowników panelu.
Tak więc przed przystąpieniem do ankiety trzeba sprawdzić, ile oferuje punktów.
Wynagrodzenie za jedno badanie może wynosić od 1 do 10 punktów. Im dłuższa ankieta, tym wyższe wynagrodzenie. Na wypełnienie ankiety za 10 punktów potrzebujemy około 20 minut.
 1 StudentsPoints=0,50zł


  • Program: Poleć

Możemy zaprosić inne osoby przesyłając im link dostępny w zakładce "poleć znajomym".

Za każdego poleconego otrzymujemy 2 SocialPoints, czyli te niepłatne punkty. Jeżeli jednak polecony ma minimum 40 lat i zarobi swoje pierwsze 10 StudensPoints, to otrzymamy 3 StudentsPoints, a te są płatne.


Zarobki:

Punkty za wypełnione ankiety sumują się, a po uzyskaniu konkretnej ilości możemy je wymienić na nagrody:

-kupony rabatowe do sklepów internetowych od 12 StudensPoints
-koszulki od 65 StudensPoints
-kreator Ankiet od 30 StudensPoints
-wsparcie organizacji charytatywnych od 15 StudensPoints
-nagrody rzeczowe od 50 StudensPoints
-pieniądze od 100 StudensPoints

Przez ponad 3 miesiące zebrałam 102 punkty. Obecnie na moim koncie w SWpanel są tylko 2, ponieważ wymieniłam 100 punktów na przelew 50 zł. Czekam na wypłatę.



Dodatki:

Strona posiada również dodatkowe elementy. Można tworzyć własne sondaże lub brać udział w ankietach innych użytkowników.

Za te czynności dostajemy SolcialPoints (niepłatne).





Jesteś zainteresowany członkostwem w SWpanel?
Zarejestruj się tutaj.

Jesteś już użytkownikiem?

Podziel się swoimi doświadczeniami. Napisz ile zarobiłeś/aś i w jakim czasie.



9 komentarzy:

  1. Często szukałam w Internecie jakiegoś zarobku. Dzięki Tobie spróbuję z ankietami 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, widzę, że mnie czytasz, bardzo mi miło ;) Fantastyczny wygląd bloga, sprobuję rowniez z ankietami ;)
    Pozdrawiam, www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się kiedyś nad ankietami... Może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe, a co powiesz na temat ad sense? warto próbować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adSense jeszcze nie próbowałam. Trzeba na początek się zakwalifikować do tego programu. Początkowo napisali że za pół roku od założenia bloga, ale głównie jest to uzależnione od ilości treści na stronie i chyba liczby odwiedzin. Nad trescią pracuję i liczę że załapie się wczesniej, bo też jestem ciekawa jak to wychodzi.
      Pozdrawiam i dzięki za komentarz:)

      Usuń
  5. Ja zaczełam niedawno z ad sense. Wypłata zależy od ilości odwiedzin to raz, ale też od ilości kliknięć w wyświetlane reklamy. Póki co szału nie ma ;) Mam od niecałego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie specjalnie jakoś przekonują mnie ankiety wypełniane za pieniądze. Jeśli już to mam nadzieję że obsługują te firmy płatności tj. https://www.cashbill.pl/platnosci/przelewy-tradycyjne

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, po jakim czasie otrzymałaś przelew?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarabianie na ankietach w internecie tez stalo sie popularne. Tutaj https://www.moneyo.pl/ mozemy znalezc serwis, gdzie wlasnie uda sie nam zalozyc konto i bedziemy zarabiac pieniadze na rozwiazywaniu ankiet.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger