1/24/2018

Płatne ankiety: TOP 5 Strony, które polecam

Przedstawiam Wam strony, które w ostatnim czasie były najlepiej wypłacalne. Co jakiś czas postaram się przygotowywać taką listę TOP 5 najlepszych stron z ankietami.
Zapraszam do lektury:


1. Marketagent 

Właśnie zleciłam kolejną wypłatę 4,1 Euro na PayPal.  Więcej informacji na temat tej strony znajdziecie u mnie pod adresem: http://www.domowefinanse.info/2017/01/marketagent.html
Jeżeli będziecie zainteresowani uczestnictwem to serdecznie proszę o podanie przy rejestracji mojego adresu e-mail: tomaszewska.ilona1@gmail.com .Was to nic nie kosztuje a dla mnie dodatkowe punkty.

2.Epanel

Jestem użytkownikiem panelu od ponad roku i nie zamierzam w najbliższej przyszłości z niego rezygnować. Niedawno pisałam o tej stronie, więc zapraszam do przeczytania tutaj. Jedynym minusem strony jest fakt, że nie ma bonusów za zapraszanie innych osób. Mimo tego można zarobić.

3. SWPanel

Do tej pory zarobiłam 100 zł, czyli dwukrotnie osiągnęłam minimum do wypłaty. Więcej informacji znajdziecie tutaj.


4.i-Say

Jedna z pierwszych stron na której założyłam konto. Do tej pory uzbierałam punkty na kartę płatniczą 50 zł i zbliżam się do kolejnej. Serdecznie polecam.  Zainteresowane osoby proszę o kontakt na adres tomaszewska.ilona1@gmail.com


5.MOBROG

To już ostatnia ze stron, które chciałam dzisiaj polecić. Dużym plusem jest niska minimalna kwota do wypłaty-20 zł. Szybko zbiera się punkty za ankiety, dzięki czemu częściej można dokonywać wypłat. Kto chce zacząć zarabiać zapraszam do wysłania do mnie wiadomości na podany powyżej adres. 

5 komentarzy:

  1. ja zarabiam na stronie http://swpanel.pl/rejestracja?ref=213657 - z opinii wynika ze jest to portal wypłacalny polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do rejestracji na tej stronie naprawde polecam ;) fajne nagrody m.in doladowania ,karty podarunkowe czy przelew tutaj mavie link do rejestracji : http://rejestracja.opinie.pl/zapros.htm?u=76558953 buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od jakiegoś czasu wypełniam ankiety tu https://www.globis-survey.com/pl/wez-udzial-w-naszych-ankiety-online/
    Tam jest prosta rejestracja i wystarczy tylko poadać swój adres mailowy. Płacą sprawnie i szybko - po zebraniu punktów zamienia się je na bon allegro i on przychodzi mailem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Tylko bony czy pieniadze tez wyplacają?

      Usuń
    2. Witaj, z tych stron, które podałam w tym poście numery 1 i 5 przelew na Paypal, 2 i 3 na konto bankowe, numer 5 w bonach i na Paypal

      Usuń

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger