10/20/2016

Reklamy


Witajcie ponownie:)
Z uwagi na niedziałającą klawiaturę w poprzednim komputerze, zmuszona byłam odwlekać kolejną publikacje. Jest nowy laptop, więc możemy działać:)

Dzisiaj przedstawiam moje opinie na temat powyższych stron.  Zawierają podobne elementy, więc postanowiłam opisać je w jednym poście.


Zarobki na tych witrynach polegają na klikaniu reklam. Wynagrodzenie za 1 reklamę mieści się w przedziale od 0,1 gr do 2 gr., w zależności od strony. Propozycje są wysyłane mailowo lub znajdują się w zakładce płatne kliki, dostępnej po zalogowaniu. Po kliknięciu w dany link wystarczy być na stronie od 5 do 120 sekund lub kliknąć podstronę (max do 3 podstron). Warunki otrzymania wypłaty za konkretną reklamę wyświetlane są u góry. Jest to łatwy proces, aczkolwiek czasami dość długo trwa. W przypadku stron sejfik i centrumreklamy, możemy otworzyć kilka stron jednocześnie w kilku zakładkach, co skraca ten czas. W pozostałych dwóch musimy otwierać pojedynczo, gdyż pojawia się komunikat, że za szybko klikamy.
Istnieje jeszcze kilka sposobów zarabiania. Są to zadania polegające np na  wystawianiu komentarzy na innych witrynach, pobieraniu różnych plików lub rejestrowaniu się na innych portalach. Dostępny jest również program partnerski.
Szczerze mówiąc nie korzystałam dużo z tych wariantów. Nie chciałam się logować na innych portalach, ponieważ tam jest potrzebny adres e-mail, a nie chciałam dodatkowo zaśmiecać skrzynki.
Pobrałam kilka plików, ale wynagrodzenie było małe(kilka groszy) i wolno się pobierało, mimo że to były małe pliki (<25 MB). To drugie to pewnie wina komputera, bo to był już staruszek:)
Dużym plusem jest sposób wypłaty, bo od 3 zł możemy wypłacić na PayPal.

Teraz przechodzimy do liczb:
imperiumreklamy (od 11.10) zarobiłam 0,31 zł
sejfik  (od 28.09.2016) zarobiłam 1,33zł 
zielonymail   (od 11.10) zarobiłam 0,40 zł
centrumreklamy  (od 30.09.2016) zarobiłam 2,86 zł (w tym 2 zł na start)

Z dniem dzisiejszym zakończyłam współpracę z tymi stronami. Uważam, że nie warto.
Dużo klikania, poczta zapchana, a zarobki małe.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger