10/08/2016

Ankiety


Wielu z nas chce osiągać wysokie zarobki. Sposobów na to jest wiele. Żeby tego dokonać niejednokrotnie szukamy inspiracji np. w internecie. 

W moim przypadku tak właśnie było. Jestem mamą. Opiekuję się moim synkiem, więc nie mam zbyt dużo możliwości zarobienia dodatkowych pieniędzy. Postanowiłam poszukać czegoś w necie, więc wpisałam w google.pl: "zarabianie w domu". Znalazłam dużo ciekawych lub mniej ciekawych ofert. Po przestudiowaniu kilku stron i blogów postanowiłam bliżej przyjrzeć się płatnym ankietom.

Na czym to polega?

Cały proces jest bardzo prosty. Wybieramy firmę, która zajmuje się badaniami rynku i oferuje wynagrodzenie za wypełnioną ankietę. Rejestrujemy się i wypełniamy ankiety, które dana firma oferuje.

Ile czasu muszę na to poświęcić?

Wypełnienie jednej ankiety zajmuje od kilku do kilkudziesięciu minut. Miesięcznie z jednej firmy otrzymujemy od 1 do 10 ankiet. Wszystko zależy na jakiej stronie się zarejestrujemy. Ja założyłam swoje konto w 22 takich firmach i dziennie otrzymuję jedną lub dwie ankiety do wypełnienia.

Ile zarobię?

Wynagrodzenie za ankiety przyznawane jest punktowo lub w postaci pieniężnej. Trudno jest ogólnie to określić, bo każda firma ma swój indywidualny system naliczania wynagrodzenia.
Cechą łączącą większość z tych firm jest sposób wynagradzania.
Dokonywać wypłat możemy dopiero wtedy, gdy nasze saldo osiągnie pewien poziom.
Przykład:
Wynagrodzenie za jedną ankietę wynosi od 0,10 do 5 zł, a wypłacić środki możemy gdy uzyskamy 50 zł.

Wypełniając ankiety można zarobić, ale nie liczmy na duże i szybkie wypłaty. Proces ten jest dla osób o większej cierpliwości, ponieważ może upłynąć kilka miesięcy nim dostaniemy pierwsze pieniądze. 


Jakie są Wasze sposoby uzyskania dodatkowych dochodów?
Macie jakieś doświadczenia z ankietami?

3 komentarze:

  1. Chętnie się dowiem :) Szukam możliwości dodatkowego zarobku - chciałabym wykorzystać urlop wychowawczy, żeby nie posyłać synka do żłobka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.Nie jestem wstanie tutaj opisać i przesłać dowodów wypłat z programów płacących, czy faktur na 90% rabatu za zakupy do domu, czy telefonię komórkową i internet. Jeżeli temat zarobków nadal Panią interesuje to proszę napisać na e-mail. donina@interia.pl postaram się w telegraficznym skrócie przedstawić to co nam pomogło, pomaga i daje dochody niezależne, powiedziałbym pasywne. ojciec i mąż 2 dzieci. I nie chodzi tutaj o program 500+ ;-)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe, właśnie chciałam spróbować!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger