1/30/2017

Płatne ankiety: Marketagent


W poniższym poście znajdziecie szczegóły panelu Marketagent. Moje konto założyłam w październiku 2016 i w 100% mogę polecić tę stronę. Największym plusem jest fakt, że do wypłaty musimy uzbierać tylko 200 punktów. Poniżej poznacie dokładniejsze informacje. Zapraszam do lektury. 


Rejestracja:

Założenie konta jest bardzo proste. Rejestrujemy się tutaj, podając tylko imię, nazwisko, płeć i adres e-mail. Później należy wypełnić 10 ankiet profilowych. W tym momencie nasze konto jest aktywne i możemy czekać na ankiety. Za sam proces rejestracji otrzymujemy 150 punktów.

Zasady działania:

  • Zaproszenia do ankiet
Dostępne ankiety można znaleźć w zakładce "Przegląd" i "Aktualne ankiety" na stronie. Znajduje się tam również informacja o temacie i ilości punktów za ankietę.

  • Ankiety
Czas potrzebny na wypełnienie jednej ankiety wynosi maksymalnie 20 minut. Ilość przyznanych punktów jest uzależniona o czasu trwania badania. 
Mam konto na stronie Marketagent od prawie 4 miesięcy. Najwyższe wynagrodzenie jakie otrzymałam za jedno badanie wynosi 120 punktów, czyli 1,2 Euro.
  • Program: Poleć
Za każdą poleconą osobę otrzymuje się 100 punktów. Można to zrobić w zakładce "Zaproszenie znajomych". Punkty zostają dopisane do konta w chwili, gdy osoba polecona wypełni swoją pierwszą ankietę.


Zarobki:

Zdobyte punkty sumują się i możemy je przelać na konto paypal lub skrill. Dostępna jest również opcja wymiany na bon na Interwetten.
W przypadku wymiany punktów na paypal, trzeba uzyskać minimum 200 punktów (2 Euro). Przy wymianie poniżej 15 Euro pobierana jest opłata w wysokości 2% od całej sumy.

Po ponad 3 miesiącach uzbierałam 530 punktów, czyli 5,3 Euro. Wypłaciłam te środki na paypal i w ciągu 24 godzin kwota znalazła się na moim koncie.



Dodatki:

Dużym plusem strony jest fakt, że za aktualizacje ankiet profilowych dostaje się każdorazowo 20 punktów. Informacje o możliwości takiej aktualizacji można znaleźć w zakładce "Przegląd". 
Przez 3 miesiące mogłam zaktualizować swoje dane 12 razy, przez co otrzymałam 240 punktów (2,4 Euro)

Można również podarować swoje punkty na:
-Aids Hilfe
-Global 2000
-Caritas (Austria)
-Amnesty International


Jesteś zainteresowany członkostwem w Marketagent?
Zarejestruj się tutaj.

Jesteś już użytkownikiem?
Podziel się swoimi doświadczeniami. Napisz ile zarobiłeś/aś i w jakim czasie

5 komentarzy:

  1. Bardzo konkretny i sumienny opis. Jestem zarejestrowany w paru podobnych, ale o tym nie wiedziałem.
    Artykuł godny polecenia i masz refa ode mnie.
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ankiety do mnie nie przemawiają jakoś. Zresztą 5 euro za klikanie w ankiety w trzy miesiące to jednak żaden zarobek. Proponuję przeliczyć to wszystko na godziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, pierwszy raz słyszę o takim zarabianiu, choć zarobek nie powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie dobrym sposobem zarabiania jest założenie własnego sklepu internetowego. Następnie wdrażamy płatności https://www.cashbill.pl/integracja/integracja-platnosci-online-shoper i możemy zacząć reklamować nasz sklep.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie specjalnie jestem przekonany do takiej formy zarabiania i nawet gdy płacą tam w walucie obcej. Ja jeżeli mam już zaoszczędzić to wolę to zrobić podczas samej wymiany walut. Poprzez kantor internetowy https://cinkciarz.pl/wymiana-walut uzyskując dobre kursy możemy mieć duże oszczędności, aniżeli byśmy wymieniali pieniądze w innych miejscach.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger