1/08/2017

Płatne ankiety: Talk Online Panel



Przedstawiam kolejny panel umożliwiający zarabianie na ankietach. Swoje konto założyłam na początku września 2016, więc myślę, że mój przypadek może Wam pokazać jak funkcjonuje ta strona i ile można tam zarobić.




Rejestracja:

Na założenie konta potrzebujemy ok 15 min. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny, a później wypełnić ankietę profilową. Za poprawne założenie konta otrzymujemy 100 punktów, a za ankietę profilową 20. Możemy dodatkowo zarobić 20 punktów, jeżeli polubimy stronę TALK na Facebooku. 


Zasady działania:

  • Zaproszenia do ankiet
Powiadomienia o nowych ankietach znajdziemy na stronie TALK. Dodatkowo otrzymujemy również powiadomienia na podany przy rejestracji e-mail. 
Do tej pory otrzymałam tylko 7 zaproszeń do badań.

  • Ankiety
Ilość punktów zależy od czasu trwania ankiety. Nie znalazłam informacji o tym, czy są jakieś granice przyznawanych punktów. W moim przypadku punkty za badania mieściły się w przedziale od 5 do 100 punktów.

  • Program: Poleć
Istnieje możliwość zapraszania nowych użytkowników. Wystarczy wpisać adres e-mail do nowej osoby na stronie. Za tę czynność otrzymujemy 100 punktów. Polecona przez nas osoba musi się zarejestrować i wypełnić swoją pierwszą ankietę (nieprofilową). W przeciwnym wypadku nie otrzymamy wynagrodzenia.
Rocznie można zaprosić maksymalnie 100 osób.


Zarobki:

Za zebrane punkty możemy otrzymać:
-60 zł w postaci przelewu bankowego (3000 pkt)
-Voucher Amazon o wartości 50 zł (2000 pkt)

Po 4-miesięcznej aktywności na Talk uzbierałam 305 punktów. Muszę dodać, że nie zapraszałam innych osób, a za to można zarobić dużo punktów.



Dodatki:

Uzyskane punkty możemy przekazać na UNICEF-kwota darowizny 50 zł (2000 pkt).


Jesteś zainteresowany członkostwem w TALK?
Zarejestruj się tutaj.

Jesteś już użytkownikiem?
Podziel się swoimi doświadczeniami. Napisz ile zarobiłeś/aś i w jakim czasie

14 komentarzy:

  1. To chyba średni wynik jak na kilka miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarabianie na ankietach to chyba po klikaniu w reklamy/czytaniu mail najmniej opłacalny sposób na zarabianie w internecie w przeliczeniu na roboczogodziny. Pozatym duzo takich portali to oszustwo podnosza prog wyplaty w nieskonczonosc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarabianie na ankietach to niestety bardzo nieopłacalne zdobywanie pieniędzy. Próbowałam i raczej nie powrócę. O Talk nigdy nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, dzięki, wiem czego się NIE podejmować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mało zachęcająca forma zarobku ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm to średni zarobek jak na tak długi okres. Ale w sumie wiadomo w co nie wchodzić

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważne, że coś robisz i zarabiasz :)
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wpis, muszę spróbować coś zadziałać na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarabianie na ankietach w gronie dzisiejszych mozliwosci jest malo oplacalne. Zapraszam do siebie. http://mlodymilionersukcess.blogspot.com/2017/01/opcje-binarne-czyli-forex-dla-laikow.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam mam lepszy sposób zarabiania pieniędzy w internecie

    OdpowiedzUsuń
  11. https://adblast.alternet.com/r/biurojarex-gazeta-pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwaga, oszuści! Po zamówieniu nagrody (bon emag) dostałam maila z żądaniem przesłania im skanu dowodu osobistego! Tak samo miał mój brat, więc bardzo prawdopodobne, że chodzi o wyłudzenie danych osobowych!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger