2/28/2017

Inwestycja: BitBankMarket


W styczniu pisałam na moim profilu na FB, że zainwestowałam pieniądze w pewien program. Dziś przedstawiam wyniki inwestycji.

Od jakiegoś czasu chciałam pójść o krok dalej w temacie zarabiania w internecie. Po wielu godzinach spędzonych na grupach zajmujących się zarabianiem online, postanowiłam zainwestować pieniądze zarobione z ankiet.
Ponieważ nie mam dużego doświadczenia z inwestowaniem, próbowałam znaleźć kogoś do pomocy. Napisałam wiadomość na grupie z pytaniem: Jaki program polecają i ile można na tym zarobić? Dodatkowo zaznaczyłam, że mój budżet to ok 100 zł, ponieważ nie chciałam na początek ładować dużej kwoty w coś czego nie znam. Z pomocą przyszło mi ok 20 osób. Każdy polecał swój program. Tylko musiałam wybrać. Chciałam poznać więcej szczegółów tych programów, które mi polecali. Po kilku minutach mogłam odrzucić większość z nich, ponieważ polecający nie potrafili odpowiedzieć na moje pytania lub przesyłali gotowe formułki, którymi próbują zwerbować ludzi do programu.
Ostateczenie mój wybór padł na pana M. Rzeczowo odpowiadał na pytania i obiecał pomoc przy wszelkich sprawach technicznych. Tym sposobem zapisałam się do BitBankMarket.
Pierwszym krokiem, który musiałam zrobić po założeniu konta w BBM, było zrobienie przelewu. Do tego potrzebny był portfel, niestety nie ma możliwości przelania pieniędzy z konta bankowego. Miałam już konto na PayPal, lecz niestety BBM nie obsługiwał tego portfela, więc musiałam wybrać inny. Pan M. polecił Payza, więc założyłam tam swoje konto. Z mojego konta bankowego przelałam 20$, ponieważ w BBM operacje są wykonywane w dolarach. Od razu straciłam 0,70 $ na opłatę za przelew na Payze. Potem przelałam 18$ na BBM. W tym czasie oczywiście naliczyła mi się kolejna opłata w wysokości 0,82$.
Po niecałej dobie moje 18$ znalazło się na BBM. Wystarczyło tylko wybrać plan inwestycyjny. Miałam kilka opcji. W niektóre plany nie mogłam zainwestować, ponieważ wkład minimalny wynosił 20 lub 50 dolarów. Mój wybór padł na plan BASIC. Gwarantowany zysk 6% dziennie przez 25 dni. Wpłaciłam swoje środki i w ten sposób dziennie na moim koncie pojawiało się 1,08 $. Po 25 dniach na moim koncie było 27$, czyli 9$ zysku. Na bieżąco reinwestowałam pieniądze, które zarobiłam z planu BASIC. Gdy zarobiłam swoje pierwsze 5$, zainwestowałam je w plan 12% na 9 dni. W ten sposób z 5$ zarabiałam dodatkowe 0,40$. Powtórzyłam opieracje jeszcze 2 razy.

Po 25 dniach wszystkich inwestycji na moim koncie było 18$ wkładu+ 9$z planu BASIC+3x0,40$ z planu 9%na 12 dni, czyli łącznie 28,20$. 

Nadszedł czas wypłaty. Zrobiłam zlecenie 28$, a po chwili otrzymałam wiadomość na pocztę, że środki w ciągu 24 godzin pojawią się na Payza. Minął tydzień, a wypłata nadal wisiała jako oczekująca. W trakcie inwestycji dowiedziałam się, że czasami jest problem z wypłatami. Cierpliwie czekałam na rozwój całej sytuacji. Po kolejnym tygodniu wypłata w końcu zmieniła status z oczekująca na zrealizowana. Jednak również w tym przypadku pieniądze nie pojawiły się w portfelu.
Mija kolejny tydzień. Pieniędzy nie ma, a administrator co chwilę ma inną wymówkę i coraz rzadziej można się z nim skontaktować.

Jedyne co mogę w takiej sytuacji robić to czekam i ostrzec Was przed programem BitBankMarket. Strona nadal istnieje i czeka na kolejnych naiwnych takich jak ja. 

Pozdrawiam serdecznie.

5 komentarzy:

  1. Nie zajmuje się takimi rzeczami, nie znam się na nich więc trudno byłoby mi podejmować jakiekolwiek decyzje. Ważne, że opublikowałaś wyniki i swoje spostrzeżenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz tak trzeba uważać na tego typu oszustwa, że to aż przerażające :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam taką sytuację w BitBankMarket ❗Ten niby admin z Rumunii oszukał nas wszystkich. Te wszystkie programy tworzą cwaniaki bez skrupułów...Wiedza ze robią krzywdę ludziom ale mają to gdzieś i zarabiają dobre pieniądze. Jeden zamykają i po chwili otwierają nowy program z takim samym scenariuszem działania. Szkoda tylko że są bezkarni i nie można ich pociągnąć do odpowiedzialności. Są nieuchwytni a kraje w, których rejestrują swoją działalność nie interesują się tym w ogóle i pewnie nie ma żadnych regulacji prawnych i dla tego powstaje nowe...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W sieci zawsze trzeba uważać jaki by to nie był portal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Inwestowanie zawsze niesie za sobą jakieś ryzyko, szczególnie w tak niepewnych źródłach jak np. to o którym piszesz. Dlatego ja nigdy się za to nie zabierałam, bo zwyczajnie się na tym nie znam. W przypadku kiedy potrzebuje pilnie gotówki to wybieram bezpieczniejszą opcję, jaką jest pożyczka na już. Bez ryzyka i stresu. Ale podziwiam za odwagę i chęć poznawania nowych rzeczy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger