2/17/2017

Jak dostać darmowe BTC? Bits for clicks



Dziś powracam do tematu BTC. Niedawno napisałam o tym jak zacząć zarabianie w tej dziedzinie i jak założyć portfel, który będzie nam do tego niezbędny.  Kto nie czytał zapraszam tutaj.


Znalazłam kilka stron dzięki którym możemy zbierać darmowe bitcoiny. Dzisiaj przedstawiam Wam stronę Bits for Clicks. Na tej stronie otrzymujemy darmowe BTC oglądając reklamy.

Założyć konto możecie tutaj. Wystarczy wypełnić podstawowe dane i możemy już zbierać darmowe bitcoiny. 

Poniżej przedstawiam jak się poruszać na stronie i ile można na tym zarobić:


Płatne reklamy znajdziemy w zakładce "View Ads". Po kliknięciu tej zakładki pojawi nam się powyższy obraz. Na żółto zaznaczyłam link do reklamy. Po jego kliknięciu otwiera nam się nowa karta na której musimy tylko rozwiązać CAPTCHA. Po zatwierdzeniu wyświetla nam się reklama i czas do jej zakończenia. Wynagrodzenie i czas potrzebny na obejrzenie reklamy jest zaznaczony na zielono.

Jeżeli jeszcze nie próbowaliście tego sposobu to może wydawać się to dość skompilowane. Postaram Wam to łatwo wyjaśnić.
1 BTC teraz wynosi 4227,98zł, czyli za obejrzenie reklamy o wartości 0,00216 mBTC dostajemy 0,009132 zł. Do wypłaty potrzebujemy zebrać 0,15 mBTC, czyli ok 0,63 zł. Z tych wartości możemy łatwo obliczyć, że do przelania środków na nasz portfel musimy obejrzeć ok 70 reklam o wartości 0,00216 mBTC.  Jednak taka wartość to jedna w wyższych stawek na tej stronie. Ja musiała obejrzeć w sumie 200 reklam, aby uzbierać minimum do wypłaty i zajęło mi to dwa tygodnie.

Poniżej przedstawiam widok naszego profilu na stronie. Czerwonym kolorem oznaczyłam miejsce w którym należy podać adres do swojego portfela. Na niebiesko jest zaznaczone saldo, a na żółto miejsce w którym możemy zlecić przelew środków do portfela. Zielonym oznaczyłam link, dzięki któremu można zapraszać innych użytkowników. Na każdej poleconej osobie można zarobić 10% z jej lub jego zarobków. Na koniec na fioletowo zaznaczyłam obszar, gdzie znajduje się historia wypłat.



Na koniec krótkie podsumowanie:

0,63 zł na 2 tygodnie oglądanie reklam to nie zarabianie tylko strata czasu. Jedynym rozwiązaniem jest polecanie tej strony innym użytkownikom i czerpać z tego dochód. Chociaż z drugiej strony musielibyśmy zebrać sporo poleconych, skoro od 1 użytkownika możemy dostać tylko 10% zarobków.


PRZYPOMINAM, że... 
Moim celem nie jest zachęcanie Was do tego typu aktywności, tylko ostrzeganie Was przed nimi.
W miejscach, gdzie można znaleźć takie oferty nikt nie powie Wam wprost, ile się na tym zarabia. Większość ludzi liczy, że się zapiszecie i będą na Was zarabiać.

Mogę stanowczo stwierdzić, że to jeden z gorszych programów w którym wzięłam udział, a jakie są Wasze zarobkowe porażki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger