12/20/2016

Płatne ankiety: Ariadna



Tym razem na celowniku panel Ariadna, czyli dalszy ciąg zarabiania na ankietach. W przypadku tego panelu trudno mówić o zarabianiu, bo nie ma szans dostać z tego źródła pieniędzy. Nagrody jakie możemy uzyskać są wyłącznie rzeczowe. Jestem tu członkiem od dwóch miesięcy. Jeżeli jesteście ciekawi szczegółów, to zapraszam do dalszej lektury.


Rejestracja:


Zarejestrować możemy się na stronie Panelu, wypełniając krótki formularz. Po tej czynności otrzymujemy link aktywacyjny na nasz adres e-mail. Przysłany link pozwala nam wypełnić ankietę rejestracyjną, za którą otrzymujemy swoje pierwsze 20 punktów.


Zasady działania:

  • Zaproszenia do ankiet
Powiadomienia o nowych ankietach dostajemy na pocztę za każdym razem. W zaproszeniu otrzymujemy informację o temacie ankiety, czasie trwania i ilości punktów za nią.
Przez dwa miesiące aktywności otrzymałam 24 zaproszenia do ankiet (w tym ankieta rejestracyjna).


  • Ankiety
Ilość przyznanych punktów za ankietę zależy od czasu jej trwania (od 3 do 20 minut) i poziomu trudności. Wynagrodzenie może wynosić od kilku do kilkudziesięciu punktów.

Dotychczas najwyższą wartość jaką otrzymałam to 50 punktów.
W przypadku, gdy nie zakwalifikowałam się do ankiety otrzymywałam 1 punktów.

  • Program: Poleć

W panelu istnieje możliwość zapraszania innych osób. Sama jednak jeszcze z niej nie korzystałam. Niezbędne informacje znalazłam w FAQ, w którym podany jest link dzięki któremu możemy zapraszać innych. Dowiedziałam się również, że możemy zaprosić maksymalnie 10 osób. Nie znalazłam jednak informacji o tym, jakie są korzyści dla zapraszającego.

Zarobki:

Punkty możemy wymienić w sklepie na nagrody. Aktualnie w sklepie jest 198 nagród. 
Cena za nagrodę wynosi od  100 (KARTY DO POKERA) do 5500( TELEWIZOR 50' LED MANTA).

Przez prawie 2 miesiące zebrałam 288 punktów. Ta ilość pozwala mi na zamówienie jednej z 45 nagród. Przykładowe nagrody które już mogę zamówić:
    Piersiówka                                                     Scyzoryk

 Deska do krojenia + nóż                                     Plastelina

Na razie nie zamówiłam żadnej nagrody.



Dodatki:

Istnieje również możliwość przekazania swoich punktów na cele charytatywne: 
  1. ALIVIA Fundacja- Pomoc dla 44-letniej Anny chorej na raka
  2. Pajacyk -jeżeli zgromadzimy przynajmniej 50 punktów możemy je przekazać Polskiej Akcji Humanitarnej wspierającej niedożywione dzieci. 


Jesteś zainteresowany członkostwem w Panelu Badawczym Ariadna?
Zarejestruj się tutaj.

Jesteś już użytkownikiem?

Podziel się swoimi doświadczeniami. Napisz ile zarobiłeś/aś i w jakim czasie.

Jakie są Wasze sposoby na zarabianie w sieci?

4 komentarze:

  1. Fajna opcja dla osób, które spędzają dużo czasu przy komputerze :) Takie ankiety pozwalają też rozwijać nasze umiejętności, trzeba myśleć, skupić się, całkiem fajna sprawa :) Bardzo ciekawa tematyka bloga :) Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o tym słyszę, ale super sprawa!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie znałam tej strony, myślę że warto się zainteresować:) może skorzystam :)

    Http://mamakarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałem o takiej formie zarobkowania, ale nigdy nie korzystałem. Tak samo jak nie inwestowałem w kryptowaluty, aczkolwiek temat mnie coraz bardziej interesuje. Nawet na http://www.gpmapa.pl/innowacyjna-platforma-krypto-sprawdz-opinie-o-bitcoin-up/ trafiłem na ciekawy artykuł o innowacyjnej platformie krypto. Są też opinie inwestorów o Bitcoinach Up. Dużo się z niego dowiedziałem.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger