12/02/2016

Płatne ankiety: Hiving


Nadszedł czas na kolejną stronę z ankietami. Dziś pod lupę biorę HIVING. Przedstawiam poniżej swoje doświadczenia z tą firmą. Ciekawa jestem Waszej opinii na ten temat.




Rejestracja:


Utworzyć konto możemy zapisując się przez Facebooka lub podając podstawowe dane: imię, nazwisko, adres e-mail, płeć i data urodzenia. Po wpisaniu tych informacji klikamy: "Zapisz się" i otrzymujemy e-mail aktywujący na nasz adres. Później wypełniamy krótką ankietę profilową i już mamy aktywne konto.


Zasady działania:

  • Zaproszenia do ankiet
Powiadomienia o nowych ankietach znajdziemy po zalogowaniu się w zakładce: "Moje aktualności". Dodatkowo za każdym razem dostajemy również wiadomość na podany przy rejestracji adres e-mail.
Przez trzy miesiące aktywności otrzymałam 8 zaproszeń do ankiet.


  • Ankiety
Długość ankiety może wynosić od 5 do 20 minut. Każda minuta ma wartość 50 punktów, więc gdy w zaproszeniu jest podany przybliżony czas: 10 minut, to wynagrodzenie za nią wynosi 500 punktów. 
Istnieje możliwość nie zakwalifikowania się do ankiety.  
Powodem tego może być:
-odpowiednia ilość użytkowników o podobnym profilu do twojego odpowiedziała na ankietę. W takim przypadku dostajesz 100 punktów
-nie odpowiadasz poszukiwanemu profilowi.

Wartość moich wypełnionych ankiet wynosiła 160, 560, 600. W pozostałych pięciu przypadkach niestety nie zakwalifikowałam się.
  • Program: Poleć

Aby zaprosić inne osoby wystarczy wpisać ich adres e-mail lub wysłać zaproszenie przez Facebooka. Polecając innych użytkowników otrzymujemy pewien procent od ich zarobków. 


Zarobki:

Punkty za wypełnione ankiety sumują się, a po uzyskaniu 4000 ilości możemy je wymienić na 4 zł w gotówce.

Przez ponad 3 miesiące zebrałam 1470 punktów. Żałuję, że tak późno doczytałam szczegóły dotyczące wypłaty. Gdybym wiedziała, że dostanę tak małą kwotę, na pewno nie założyłabym tu konta. Mój błąd i z dniem dzisiejszym kończę współpracę z Hiving.
Nie chcę jednak zupełnie zniechęcić Was do tej strony. Może po prostu mój profil był mało interesujący i do innych osób będzie przychodziła większa liczba ankiet. Nie zaprosiłam również innych osób przez co nie dostawałam z tego tytułu żadnych punktów.



Dodatki:

Panel posiada dodatkowe elementy np. loteria lub program partnerski, lecz ja nie brałam w nich udziału.




Jesteś zainteresowany członkostwem w Hiving?
Zarejestruj się tutaj.

Jesteś już użytkownikiem?

Podziel się swoimi doświadczeniami. Napisz ile zarobiłeś/aś i w jakim czasie.

3 komentarze:

  1. Ciekawa tematyka dla osób, które chciałyby sobie dorobić, a nie trzeba mieć szczególnych umiejętności. To co wrzucasz może się przydać wielu osobom. Pozdrawiamy M&D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia co to jest. Pierwszy raz słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zajrzeć na tą stronę z ciekawości :) Świetne, ze o tym piszesz.
    Zapraszam do mnie i licze na współpracę :)
    http://cooolhunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger