12/09/2016

Płatne ankiety: askGfK



Czas na moje kolejne doświadczenia z ankietami. Tym razem opisuję współpracę z askGfK. Nie ma co ukrywać, w moim przypadku nie ma mowy o zarabianiu na tej stronie. Poniżej przedstawiam dokładniej o co chodzi. Jesteście ciekawi? Zapraszam do czytania.



Rejestracja:


Utworzyć konto możemy na stronie askGfK lub skorzystać z zaproszenia innej osoby. Rejestracja jest bardzo krótka: podajemy podstawowe dane (imię, nazwisko, adres, e-mail), potem otrzymujemy na podany adres zaproszenie do krótkiej ankiety za którą dostajemy 25 punktów i gotowe.


Zasady działania:

  • Zaproszenia do ankiet
Powiadomienia o nowych ankietach dostajemy na pocztę za każdym razem. Można je również zobaczyć po zalogowaniu się na stronie.
Przez trzy miesiące aktywności otrzymałam 10 zaproszeń do ankiet.


  • Ankiety
Ilość przyznanych punktów za ankietę zależy od czasu jej trwania i poziomu trudności. W regulaminie nie ma określonych wysokości tych punktów.
Dotychczas najwyższą wartość jaką otrzymałam to 75 punktów.
W przypadku, gdy nie zakwalifikowałam się do ankiety otrzymywałam 10 punktów.

  • Program: Poleć

Aby zaprosić inne osoby wystarczy wpisać ich adres e-mail na stronie. Za każdą nową osobę otrzymujemy 25 punktów. Miesięcznie możemy zaprosić maksymalnie 10 osób.


Zarobki:

Punkty możemy wymienić w sklepie na nagrody. Aktualnie w sklepie jest 48 nagród. 
Cena za nagrodę wynosi od  344 (doładowanie za 20 zł do Heyah) do 3085(sokowirówka).

Przez ponad 3 miesiące zebrałam 205 punktów. Nie zaprosiłam żadnej nowej osoby.
Postanowiłam zakończyć współpracę z askGfK. Uważam, że nie warto tracić czasu. Do mojej decyzji przyczynił się również mały incydent do którego doszło. Dostałam zaproszenie do ankiety za 750 tys punktów, wypełniłam ją i dostałam te punkty. Po pewnym czasie otrzymałam wiadomość, że to była pomyłka i zabierają mi te punkty, a w ramach przeprosin otrzymałam 300 punktów. Wystarczyło tylko odesłać im wiadomość zwrotną, że zgadzam się na coś takiego. Odpisałam im, że 300 punktów to trochę mało, jak na winę z ich strony. Dzisiaj zabrali mi te 300 punktów i nawet nie raczyli odpisać. 
Zamykam konto, a ilość moich punktów jest niewystarczająca na jakąkolwiek nagrodę. Jak na 3 miesiące członkostwa to słaby zarobek. 


Dodatki:

Brak innych sposobów zarabiania lub rozrywki na tej stronie.



Jesteś zainteresowany członkostwem w askGfK?
Zarejestruj się tutaj.

Jesteś już użytkownikiem?

Podziel się swoimi doświadczeniami. Napisz ile zarobiłeś/aś i w jakim czasie.

Jakie są Wasze sposoby na zarabianie w sieci?

7 komentarzy:

  1. Faktycznie niefajnie się zachowali :/

    OdpowiedzUsuń
  2. bez wkładu własnego ---> http://www.clixsense.com/?5856489

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie polecam już GFk, od 3 miesięcy wyskakuje mi info że z tego komputera można wypelnic 1 ankiete i to tak w polowie ankiety, zero kontaktu z GFK, oszukują już,facebooka polskiego usuneli,w sklepiku nagrody ktore sie skobczyly,nie będą juz dodawane,bo pytalem, firma przenosi sie chyba za granice.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger