12/26/2016

Płatne ankiety: IMAS OnLine


Dzisiaj kolejny post o zarabianiu. Tym razem skoncentrowałam się na stronie IMASonline, na której można zarobić wypełniając ankiety.  Jestem użytkownikiem tego panelu od 4 miesięcy. Szczegółowe informacje znajdziecie poniżej.




Rejestracja:

Proces rejestracji zajmuje kilka minut.  Założyć konto możemy na stronie panelu klikając przycisk "załóż konto". Podajemy swoje dane: imię, nazwisko, e-mail, hasło, data urodzenia, płeć, adres i numer telefonu(nieobowiązkowo). Potem otrzymujemy wiadomość na nasz adres e-mail z linkiem aktywacyjnym. Nasze konto jest już założone. Jednak, aby otrzymywać zaproszenia do płatnych badań, musimy wypełnić ankiety profilowe. Łącznie jest 8 tych ankiet, po 4-7 pytań.  


Zasady działania:

  • Zaproszenia do ankiet
Dostępne ankiety znajdują się na stronie głównej, po zalogowaniu na nasze konto.
Otrzymujemy również powiadomienia na adres e-mail podany przy rejestracji.
W powiadomieniu znajdują się:
-przybliżony czas potrzebny na wypełnienie ankiety
-data, do kiedy ankieta będzie dostępna.
-liczba punktów, które otrzymamy

-temat ankiety 

Zalecam wypełniać ankiety jak najszybciej po otrzymaniu zaproszenia. Czasami ankieta może być niedostępna, z powodu zbyt dużej liczby zgłoszeń.

Konto mam od września 2016 i od tej pory otrzymałam 18 zaproszeń.



  • Ankiety

Podobnie jak na innych tego typu stronach, wynagrodzenie za ankietę jest zależne od czasu jej trwania i poziomu trudności. 
Czas potrzebny na jedną ankietę zwykle nie przekracza 30 minut. Wynagrodzenie za ankiety przyznawane jest w postaci punktów:
1 pkt=0,10 zł

Dotychczas najwyższe wynagrodzenie jakie otrzymałam za ankietę wynosiło 35 punktów, czyli 3,50 zł.

Jeżeli nie zakwalifikujemy się do ankiety to najczęściej otrzymujemy 1 lub 2 punkty. Istnieje kilka przyczyn, dlaczego nie możemy ukończyć konkretnego badania. Zwykle jest to przekroczona liczba respondentów lub niespełnienie warunków kwalifikacyjnych. W moim przypadku niestety rzadko jest mi dane ukończyć badanie. Na wszystkie zaproszenia, które otrzymałam, do końca wypełniłam tylko 4 ankiety. Najwyraźniej mój profil nie spełnia kryteriów lub za późno próbuję taką ankietę wypełnić.


  • Program: Poleć

Istnieje możliwość zapraszania innych użytkowników. Wystarczy podać swój link referencyjny, który znajdziemy w zakładce "Zaproś". Za każdą nową osobę, która się zarejestruje i wypełni swoją pierwszą ankietę, otrzymujemy 30 punktów, czyli 3 złote. 


Zarobki:

Zebrane punkty możemy wymienić na:
-przelew pieniężny, od 300 punktów

-bon pieniężny Sodexo, od 500 punktów.

Obecnie posiadam jedynie 113 punktów (11,30 zł), czyli na swoją pierwszą wypłatę muszę jeszcze poczekać. Cierpliwie czekam, aż mój los się odmieni i częściej będę mogła wypełniać ankiety do końca:) 



Dodatki:

Możemy również przekazać swoje zarobione punkty na cele charytatywne. Od 200 punktów możemy wesprzeć:
-Fundację Świętego Mikołaja,
-Polską Akcję Humanitarną
-Fundację Anny Dymnej "Mimo Wszystko".


Jesteś zainteresowany członkostwem w IMAS OnLine?
Zarejestruj się tutaj.

Jesteś już użytkownikiem?
Podziel się swoimi doświadczeniami. Napisz ile zarobiłeś/aś i w jakim czasie.

6 komentarzy:

  1. Niestety nie mam już wolnego czasu, aby wypełniać ankiety, jednak jeśli komuś go nie brakuje, to dodatkowy zarobek z pewnością się przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W dawnych czasach udało mi się z ankiet zarobić na krem do twarzy i waciki ;)
    RAZ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem jakoś zainteresowana tego typu dorobkiem ;) Myślę, że lepiej ten czas zainwestować w siebie i rozwój, aby móc tworzyć własne produkty i wykonywać własne usługi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bawiłam się kiedyś w to ale nakład czasu jest absolutnie nieadekwatny do zysków. Niemniej jednak jeśli ktoś ma dużo wolnego czasu to czemu nie- dobre i 10 pln :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się, czy to w ogóle jest opłacalne. Czytając twój wpis wnioskuję, że nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był właśnie mój cel. Gdy szukałam dodatkowego zarobku w internecie to znalazłam mnóstwo ofert głównie dotyczących ankiet. Zastanawiałam się czy to się opłaca, ale ciężko było znaleźć wiarygodne informacje na ten temat. Ludzie głównie podają linki do siebie i twierdzą, że zarabiają tysiące w ten sposób. Teraz już wiem, że większość po prostu liczy na to, że ktoś się zarejestruje i w ten sposób jeszcze na tym zarobią. Prawda jest taka, że jeżeli chcesz zarabiać, bez polecania to na pewno nie na tym serwisie i nie tysiące.
      Pozdrawiam i dzięki za komentarz.

      Usuń

Copyright © 2016 Domowe finanse , Blogger